de reis - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Paulien en Jasper - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Paulien en Jasper - WaarBenJij.nu

de reis

Door: Paulien

Blijf op de hoogte en volg Paulien en Jasper

12 Oktober 2013 | Australië, Brisbane

We zijn er. In totaal zijn we ongeveer 30 uur onderweg geweest en het verliep allemaal prima. De dag erna hebben we Brisbane verkend samen met onze buurman Ite. Leuke boottrip gemaakt met de city cat, snelle speedboot lijkt op de esonborg! Brugbedienaars hebben ze nog niet nodig hier, alleen nog maar vast bruggen gezien. We gaan vandaag op pad met een huurauto dus we zijn benieuwd! We vermaken ons hier prima. Gister 30 graden een van de warmste dagen voor de tijd van het jaar. Vandaag prima temperaturen!

Leuk dat jullie ons volgen en we houden jullie zoveel mogelijk op de hoogte.

• 12 Oktober 2013 - 11:06

Ria:

Blij te horen dat jullie veilig zijn aangekomen,leuk dat jullie eerst nog een beetje met buurman Ite kunnen optrekken.Wens jullie verder ontzettend veel plezier,en zie uit naar de volgende verhalen.

• 12 Oktober 2013 - 12:10

Jeroen Engberts:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Fijn dat jullie je goed vermaken! En 30 graden is zo erg niet als je bedenkt dat het hier vanmorgen 4 graden was!

• 12 Oktober 2013 - 13:01

Iede Gineke :

hallo jasper en paulien en ite natuurlijk
    fijn dat de reis goed is verlopen nu maar lekker genieten

• 12 Oktober 2013 - 20:56

Nathalie:

Erg fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Ik wens jullie heel veel plezier. Super leuk dat jullie buurman daar ook zit. Gezellig hoor. Have a great time! Jullie krijgen ook de groetjes van Thomas :) xoxo

• 12 Oktober 2013 - 23:36

Jeanne:

Leuk om jullie te kunnen volgen. Maar goed dat ze allemaal vaste bruggen hebben anders kwamen jullie nog in de verleiding.... Veel plezier!

• 13 Oktober 2013 - 13:25

Mirjam En Nico:

Fijn te horen dat de reis goed verlopen is.
    Het regent hier en het is koud fijne avond nog daar.
    groetjes vanuit Nijmegen.

• 14 Oktober 2013 - 14:24

Ti Ti Brinkman:

mooi dit te lezen veel plezier hoor en heerlijk die temperaturen !!!

• 17 Oktober 2013 - 11:08

Ewold Van Wijk.:

Prachtige verhalen,mooi dat jullie al zo genieten.Jullie tuin staat nog mooi in bloei,Veel plezier verder,groetjes van de overbuurtjes.